Re: Windows 96

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 15:27:41 MET

Gregorio Kus wrote:

> ja tez nie jestem socjologiem, ale zjawisko potrafie sklasyfikowac.
> nazywa sie ono glupota i jest jedynym znanym mi bytem realnym
> (nie abstrakcyjnym), ktore ma miare~ nieskonczona~.
>
> Grego

Jezeli pod OS/2 pojawi sie Delphi, PowerBuilder, Visual Basic itd.
to niewatpliwie ten system bedzie mial pewne szanse. Jak do teej
pory tych narzedzi nie ma, a jakosc innych aplikacji (np. word
procesorow) jest na takim poziomie jak z okresu Windows 3.0.

Poza tym, OS/2 pada rowniez, tylko berdziej spektakularnie niz
win i trudniej go podniesc.

Andrzej Lewandowski