Re: Vibra z radiem

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 21:43:13 MET

On Mon, 10 Feb 1997 12:16:18 +0100 (CET), Jerzy Goca wrote:

>Wydaje mi sie, ze skoro karta ma pracowac w komputerze to powinna
>przynajmniej probowac byc odporna na "sianie" komputera.

hl/e, hl/e, hl/e
:-)))))

a SoundBlaster - najpopularniejsza karta dzwiekowa na swiecie
praktycznie - synonim karty dzwiekowej
jest moze odporna na "sianie" komputera ?????
Slychac kazdy znak w trybie znakowym jesli SoundBlaster jest
blisko VGA. Teraz mam oddalony na max, ale za to swietnie
slysze jak moje HD skacza ze sciezki na sciezke. To Quantumy
wiec przy sciszonym SoundBlastrze nie slychac ich zupelnie.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi