Vibra z radiem

Autor: Jerzy Goca (jgoca_at_wel.wat.waw.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 08:21:31 MET

Duzo siedze przy komputerze i wtedy lubie sluchac radia.
Kupilem wiec karte VIBRA z radiem. Jestem jednak rozczarowany jakoscia
odbioru. Sprzedawca twierdzi ze gdyby byla lepsza antena to odbior bylby
lepszy. Podlaczalem nawet antene kablowa i jakosc nie ulega zmianie.
(W serwisie maja tylko kiepska antene, wiec ich nie moge przekonac).
Czy "ten typ tak ma" czy po prostu zle trafilem (na egzemplarz albo
sprzedawce). Czy ktos ma inne doswiadczenia ?.
Taka karta to zwykly bajer, ale jak mam karte z radiem to wolalbym zeby
odbierala jak sie nalezy.
                      JURAS