Re: Vibra z radiem

Autor: Michal Szybisz (venom_at_beauty.ternet.pl)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 01:01:08 MET

Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

>a SoundBlaster - najpopularniejsza karta dzwiekowa na swiecie
>praktycznie - synonim karty dzwiekowej
>jest moze odporna na "sianie" komputera ?????

>Slychac kazdy znak w trybie znakowym jesli SoundBlaster jest
>blisko VGA. Teraz mam oddalony na max, ale za to swietnie
>slysze jak moje HD skacza ze sciezki na sciezke. To Quantumy
>wiec przy sciszonym SoundBlastrze nie slychac ich zupelnie.

Zalezy ktory SB. Jak mialem starego mono 8-bit to faktycznie bylo tak
jak piszesz - slychac bylo znaki ascii i HDD. Teraz mam SB16, karta
siedzi tuz nad karta SVGA full length i tuz pod drugim HDD - nie
slychac nic, niezaleznie od tego jak rozkrece glosnosc... kwestia
filtrowania...

--
Michal Szybisz
venom_at_beauty.ternet.pl