Re: Drivers do Gravisa - HELP

Autor: Irek (Mohamed_at_intertele.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 22:14:02 MET

> drivery ale
> ZIP).
>
> Nie gadaj. Tez downloadowalem te drivery i wszystko dziala.
> Sa spakowane normalnym zipem i bez problemu powinienes je
> rozpakowac.

Nie gadam tylko pisze.
Sciagalem je wczoraj ostatni raz i jakos nie moglem tego rozpakowac ani
WinZip'em 6.2 ani zwyklym zipem jak tez za pomoca NC. Zipy sciagane z
innych stron WWW rozpakowuja sie bez najmniejszego problemu.

> Mozesz mi powiedziec co ma przegladarka do archiwum zip ??? :))
> Ja nie wiem.

Przy rozpoczeciu sciagania w/w pliku obie przegladarki wyrzucaly komunikat
"Unrecognized ZIP type" (lub cos bardzo podobnego). Po zatwierdzeniu
komunikatu (tylko mozna bylo go zatwierdzic) plik zaczynal sie sciagac ale
nie dal sie rozpakowac. Pliki z innych stron WWW sciagam bez najmniejszego
problemu.

> Mozesz poszukac w polskich zasobach.
> Zajrzyj tu:
> http://www.webcorp.co.uk/wow/