Re: Jaki monitor 17'

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 20:14:26 MET

10 Feb 1997 08:29:51 GMT, "Michal Malanowicz" <pawel_at_waw.pdi.net>
napisał(a):

>Only Samsung 15Gli...Mam przyjemnosc pracowac na takim i musze powiedziec,
>ze jest najlepszy z pietnastek!! A widzialem wiele...
>Michal Malanowicz

Tyle juz widzialem postingow zachwalajacych Samsungi... w wszystkie
pewnie od dwoch osob :))))).
Ale faktycznie, gdy kilka lat temu kupowalem monitor dziewczynie i
trafilo na Samsunga 14" - to, nie da sie ukryc, obraz byl bardzo dobry
(to jakis SyncMaster costam-costam).

Ale mialem sie spytac o cos innego - czy ktos ma jakies doswiadczenia
z monitorami 17" Samsunga? OSD, pamiec, kontrast przy wysokich
(granicznych - 85kHz) czest. odswiezania?

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --