Re: Jaki monitor 17'

Autor: Jaroslaw Sobczak (sobczak_at_ia.pw.edu.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 20:54:18 MET

On Mon, 10 Feb 1997 19:14:26 GMT, radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski)
wrote:

>Ale mialem sie spytac o cos innego - czy ktos ma jakies doswiadczenia
>z monitorami 17" Samsunga? OSD, pamiec, kontrast przy wysokich
>(granicznych - 85kHz) czest. odswiezania?

Uzywam siedemnastki GLsi. Wybralem ten monitor chodzac dlugo po
sklepach i ogladajac rozne modele w akcji. Porownywalem z CTX'ami,
MAGami, ADI i jescze jakimis innymi, zawsze Samsung mial lepszy obraz
(kontrast, kolory, ostry i wyrazny obraz).

Jedyne zastrzezenie jakie mam do tego modelu (nie wiem, moze to
tylko moj egzemplarz) to drobne problemy ze zbieznoscia w prawym
gornym rogu ekranu.

Ogolnie polecam.

Jarek.