Re: Wykazy połączeń

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 20:14:28 MET

Sun, 09 Feb 1997 23:51:44 GMT, venom_at_beauty.ternet.pl (Michał Szybisz)
napisał(a):

>Dzięki, już ścišgnšłem od Dwóch Krów ;-) Ścišgnšłem też tego
>polecanego SmartSurfa, ale mimo trzykrotnego konfigurowania (popartego
>czytaniem docsów) nie udało mi się zmusić go do pracy...

Smartsurf jest ciezki w ustawieniu, bo kaze pole musi byc dokladnie
wypelnione - tzn. nie 17, a 0017. Najlepiej recznie wyedytowac plik i
wykasowac 99% ustawien (to na rynek USA) i skonfigurowac sobie jedno
(to juz programem).

Malnij do mnie to podeslec gotowy plik.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --