Re: Jaki monitor 17'

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 19:02:23 MET

>wg wynikow testow (bodajze w ENTERZe) bardzo ladnie spisal sie monitor
>BELINEA 17"... sam mam na niego ochote... tyle ze kasy brak (kosztowal
>ok. 2650 PLN -> mial korzystny stosunek mozliwosci/ceny)

belinea? mhmm.. trinitron. btw zgadnijcie gdzie mam testy w rodzaju: ten
monitor jest najlepszy a ten jest "be". inna rzecz ze niewiadomo co
testowali w lupusie bo lepsze monitory dostaly gorsze opinie od
najgorszych zas wygral tez wcale nie rewelacyjny. po prostu ktos podsypal
i tyle... to jedyny wniosek jaki mi przyszedl do glowy po przeczytaniu
tego.

karpio