Re: Vibra z radiem

Autor: R.Z. (USER07_at_eng_1.mech.port.ac.uk)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 14:27:00 MET

> Zalezy ktory SB. Jak mialem starego mono 8-bit to faktycznie bylo tak
> jak piszesz - slychac bylo znaki ascii i HDD. Teraz mam SB16, karta
> siedzi tuz nad karta SVGA full length i tuz pod drugim HDD - nie
> slychac nic, niezaleznie od tego jak rozkrece glosnosc... kwestia
> filtrowania...

  Nie kwestia filtrowania bo w tak szerokim spektrum promieniowania
  (impulsy sieja na wielu czestotliwosciach naraz) nie odfiltrujesz,
  ale kwestia ekranowania!
  W dobruch kartach wszystkie powierzchnie plytki, ktore nie maja
  sciezek, pokryte sa drobna siatka masy. To dosc dobrze ekranuje
  od wlasnego i obcego promieniowania elektromagnetycznego.

--
Romek