Re: Vibra z radiem

Autor: Maciej Murawski (murawski_at_torun.pdi.net)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 10:40:08 MET

At 08:31 97-02-10 +0100, you wrote:
>Duzo siedze przy komputerze i wtedy lubie sluchac radia.
>Kupilem wiec karte VIBRA z radiem. Jestem jednak rozczarowany jakoscia
>odbioru. Sprzedawca twierdzi ze gdyby byla lepsza antena to odbior bylby
>lepszy. Podlaczalem nawet antene kablowa i jakosc nie ulega zmianie.
>(W serwisie maja tylko kiepska antene, wiec ich nie moge przekonac).
>Czy "ten typ tak ma" czy po prostu zle trafilem (na egzemplarz albo
>sprzedawce). Czy ktos ma inne doswiadczenia ?.
>Taka karta to zwykly bajer, ale jak mam karte z radiem to wolalbym zeby
>odbierala jak sie nalezy.

Czesc

Mam taka sama karte i odbior stacji tez pozostawia wiele do zyczenia
Mysle ze nie jest to wina danego egzemparza lecz calej serii czy typu.

P.S. Wlasciwie jedyna stacja ktora odbieram poprawnie jest radio
ktorego antene nadawcza widze z okin mogego mieszkania ....

> JURAS

                        Maciej
| Najlepsze pojecie nieskonczonosci daje ludzka glupota ! |
< e-mail murawski_at_torun.pdi.net tel.(0-52) 54-00-43 >