Re: Caviar w kieszeni...

Autor: Marek Malinski (lemax_at_man.pulawy.pl)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 20:03:20 MET

In article <32fac0ac.2966389_at_news.lublin.pl>, Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
says...
[ciach]
> P.S. Nie mam nic przeciwko Caviar'om. Sam mialem kiedys Caviara i
> teraz tez chcialem go kupic ale kumpel odradzil mi i opowiedzial
> wlasnie o tych wszystkich reklamacjach. Zreszta wystarczy popatrzec na
> cenniki firm. W trzech kolejnych jakie odwiedzilem w cennikach _nie_
> bylo Caviarow tylko Seagate'y. To o czyms swiadczy.

Tylko o tym ze Seagate'y sa tansze i dlatego chetniej kupowane przez
kilenta no bo caly puter tez jest przez to tanszy.

> Mariusz Studzinski
> e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl

A tak BTW to zobacz jakich dyskow uzywaja producenci markowych
sprzetow: Compaq, IBM, DELL itp.

MArek