Re: Caviar w kieszeni...

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 20:08:02 MET

On 2 Feb 1997 11:19:54 +0100, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>qmpel pracuje w wc miejskim. jak ktos przychodzi powiedziec ze jest
>brudno w toalecie to teraz juz tylko pyta sie czy g..no lezy na desce
>klozetowej. 95% reklamacji ostatnio dotyczylo wlasnie g..na na desce.

Pogratulowac znajomosci.

>czy szanowny Pan zechcialby podac w jakiej firmie pracuje kolega, jak sie
>nazywa i skad bierze Caviary? jesli faktycznie ma az tak duzo zwrotow
>postaram sie omijac jego i dostawcow z ktorych uslug korzysta z daleka.
>nawiasem mowiac czy ta firma handluje nadal Caviarami? jesli tak, to
>tylko swiadczy to o kompetencji i "wlasciwym" podejsciu do klienta -

Szanowny Pan nie zechce podac nazwy firmy ani zrodel bo nie chce robic
ani reklamy ani anty-reklamy firmie (nie placa mi za to).

>skoro pada komus wiekszosc dostawy jakiegos podzespolu, i przed wlasnymi
>klientami ktorzy nabyli taki towar smieje sie mowiac ze faktycznie jest
>marny i sie psuje, i nadal handluje danym produktem to nie mam nic wiecej
>do dodania. gratuluje wlasciwego doboru znajomych-fachowcow. a rewelacje
>uzyskane od takich ludzi uznam za malo powazne.
>karpio

Firma, w ktorej pracuje kumpel sprzedala duzo Caviar'ow i tak wlasnie
zaczely sie ich klopoty. Teraz sprzedaja juz tylko Seagate'y i
problemow jest _o wiele_ mniej.

P.S. Nie mam nic przeciwko Caviar'om. Sam mialem kiedys Caviara i
teraz tez chcialem go kupic ale kumpel odradzil mi i opowiedzial
wlasnie o tych wszystkich reklamacjach. Zreszta wystarczy popatrzec na
cenniki firm. W trzech kolejnych jakie odwiedzilem w cennikach _nie_
bylo Caviarow tylko Seagate'y. To o czyms swiadczy.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl