Re: Jaki monitor, co najwazniejsze?

Autor: Krzysztof Romanski (caro_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 23:18:44 MET

radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski) wrote:

>3 Feb 1997 12:45:58 GMT, adbartos_at_ibm.uci.agh.edu.pl (Adam Bartosik)

>Daewoo? Zapomnij, chyba ze baaardzo tanio. Mysle, ze CTX to calkiem
>sensowne rozwiazanie.

W zeszlym tygodniu kupilem monitor Daewoo 15", ten z OSD. Wczesniej, u
sprzedawcy dokladnie obejrzalem go testerm firmy Nokia. Wszystkie tesy
daly niezle wyniki, jak na ta cene. Obraz ostry (800x600), geometria
idealna. Jestem zadowolony. Pracuja na nim (testowo) na 90 Hz
(800x600, High Color).

Identycznie ogladalem CTX 15" (bez OSD, ale ta sama cena). Pionowe
linie przekrzywione na prawo, a po prawej stronie ekranu wiazka byla
rozszczepiona; zamiast pionowych lini, cala tecza.

Koniecznie uzyj jakiegos testu.
Pozdrawiam.
Krzysztof Romanski
mailto:caro_at_free.polbox.pl