Re: Samsung WNR-31601A

Autor: Krzysztof Romanski (caro_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 23:15:45 MET

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>A zdefragmentuj Caviara wczesniej .... i potem porownuj wyniki.. A poza
>tym.. ten Caviar ma 1 GB - jak duza jest partycja na ktorej jest winda (
>ile masz na niej wolnego miejsca ? ), a jak jest w przypadku samsunga 1.6
>GB ?

> Jurand

Caviar byl zdefragmentowany. Partycja, na której jest winda ma okolo
340 MB. Jest na niej okolo 100 MB wolnego miejsca.

W przypadku Samsunga partycja z Winda ma 800 MB, wolnego miejsca ma
okolo 400 MB.

PC z Caviarem ma 32 MB RAM, a PC z Samsungiem 16 MB RAM.

Sysinfo 8.0, na "czystych" konfiguracjach (z pominieciem autoexec i
config.sys - bez jakichkolwiek cachow dyskowych) daje nastepujace
wyniki:
                Caviar Samsung
Transfer 3500 kB 2600 kB
Czas dostepu 12,2 ms 6,2 ms

PC z Caviarem ma plyte Gigabyte FX, z Samsungiem jakis noname HX.
Oba dyski mierzone w trybie PIO 4.

Pozdrawiam.
Krzysztof Romanski
mailto:caro_at_free.polbox.pl