Re: Konwertowanie WAV

Autor: Krzysztof Romanski (caro_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 23:16:33 MET

Maciej Eckstein <sherlock_at_it.com.pl> wrote:

>czy twoj Aztech obsluguje Read Long ??? bo moj ani ani (dlatego sie go
>pozbylem) i z tego co wiem nie robi tego zaden naped tej firmy!

Nie, moj Aztech, nie obsluguje Read Long, zreszta napisalem, ze Sound
Forge posluzy mi do zrobienia wav. Zrobil to w sposob analogowy,
probkujac sygnal z czestotliwoscia 44,1 kHz. DLATAGO otrzymalem
ostatecznie slaba jakosc MP3, chociaz wav byl znakomity!!!

Teraz, kopiuje plyty "po kablu" kanalem cyfrowym. Uzywam programu CDDA
ver. 1.7, a CD-ROM Sony CDU-77E. Uwaga: WAV jest DUZO lepszy od muzyki
odtwarzanej bezposrednio z plyty z CD-ROMu. Tlumacze to kiepska
jakoscia przetwornika C/A w CD-ROMie.

Chcialem prosic, aby uczestnicy tej dyskusji napisali, jakich uzywaja
CD-ROMow, z dokladnym oznaczeniem, oraz tzw. revision, w skrocie rev.

PS. Po kody do L3enc oraz WinPlay 3 prosze o e-mail.

Pozdrawiam.
Krzysztof Romanski
mailto:caro_at_free.polbox.pl
tel +48 42 54-59-30 Lodz PL