Re: Jaki monitor, co najwazniejsze?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 15:36:06 MET

Sat, 08 Feb 1997 22:18:44 GMT, caro_at_free.polbox.pl (Krzysztof
Romanski) napisał(a):

>W zeszlym tygodniu kupilem monitor Daewoo 15", ten z OSD. Wczesniej, u
>sprzedawcy dokladnie obejrzalem go testerm firmy Nokia. Wszystkie tesy
>daly niezle wyniki, jak na ta cene. Obraz ostry (800x600)

Ostry obraz, mowisz? :>

>geometria idealna. Jestem zadowolony. Pracuja na nim (testowo) na 90 Hz
>(800x600, High Color).

Spokojnie. Popracujesz kilka tygodni, to zobaczysz jak ta geometria
"funkcjonuje". Co wlaczenie windy w 100Hz to obraz albo lekko w prawo,
albo lekko w lewo.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --