Re: Dylemat ...

Autor: Krzysztof Romanski (caro_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 23:19:34 MET

szeter_at_ibm.uci.agh.edu.pl (Stefan Szeterlak) wrote:

>Heyka,

> Ludziska mam pytanie:
>
> 1) Ktora karta dzwiekowa jest lepsza SB AWE czy GUS ? (dowolne
> modele prosze o glosy za lub przeciw)
> 2) Moze mi ktos doradzic dobra karte graficzna nie za droga i
> bezproblemowa ?

>Z gory dziekuje ...

>Stefan Szeterlak.

Od roku uzywam GUS PnP + 2MB RAM. ZADNYCH problemow w Win95: DirectX,
wszystkie multimedia chodza poprawnie.

Niewielkie problemy z grami DOS (1 na 100). Wtedy wlaczam (sprzetowa)
emulacje SB i mam Sound Blastera, tyle, ze monofonicznego, he, he..
Przezywam to jakos.

Swietne brzmienie probek midi.

W erze G95, GUS moze byc.(Drivery dostepne na Inecie)
Uwaga: Przetestowalem GUS PnP w Internet Phone, faktycznie dziala FULL
DUPLEX.

Pozdrawiam.
Krzysztof Romanski
mailto:caro_at_free.polbox.pl