Re: Dylemat ...

Autor: Bartłomiej Miara (miarus_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 08:01:55 MET

"Leszek A. Szczepanowski" <twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl> writes: > Radoslaw Poplawski <radekp_at_usa.net> wrote in article =
> <32f8ba6f.2509740_at_news.icm.edu.pl>...
> komputer...
> dzialac
>
> Spotkalem sie z tym, ze na plycie DFI Gravis MAX nie chodzil za
> Chiny Ludowe, a na Asusie bez problemu.... I mialem jeszcze kilka takich
> sytuacji np. karta od skanera Logitech, w DFI - wiesza komputer,
> w Asusie - no problem...
> =20
>
> W Gravisie nie ma co ratowac... a Blastery ostatnio slabo
> sie sprzedaja... Szczegolnie te AWE...

> Ja nie mialem.... ciekawe czemu ??? :-)
>

> --=20

> [...]
Ja chcialbym tylko napisac o tych kartach EXPERTCOLOR.
Mam taka, i jestem z niej strasznie NIE zadowolony.
To co ta karta robi w widzie, to przechodzi ludzki pojecie.
Moze to jakis uszkodzony egzemplarz, ale caly czas mi zasmieca ekran, jak tylko porusze okienkiem, albo suwakiem.
Probowalem juz roznych driverow, nic nie pomaga.
Najgorzej jest w trybie 256 kolorow.
Moze sie ktos spotkal z podobym przypadkiem?
                                    Bartlomiej Miara