Re: Programy faxowe

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 13:46:54 MET

In pl.comp.pecet A_Zet <adek_at_free.polbox.pl> wrote:
: Juz ktos pytal, co nalezy rozumiec pod okresleniem "dobry...".
: Odpowiedzi rozpoczynajacego watek zdaje sie brak...
: (tu pytanie off topic: czemu w Polsce tak latwo i bez
: uzasadnienia obrzuca sie wszystko blotem?).

Moze dlatego ze mamy "dostep" do wielu roznych programow, i potrafimy jasno
powiedziec ze jak program nie robi a,b,c,i d to jest do d**y, nawet jak
go zrobila "najlepsza na swiecie firma".

: Ja odpowiem pod prad: uzywam i nie mam najmniejszych
: zastrzezen do programu M$ Exchange,

Mowisz o M$ Exchange Server, czy tym co przychodzi z W95, i wg pewnego
pracownika MS jest to zaledwie 'universal Inbox' [w czym chyba ma troche
racji, mimo ze program przedstawia sie "MS Exchange"] ?

: spelnia wszystkie
: wymagania stawiane maszynie faksowej w trybie pracy recznej

Jak sie w nim bez sztuczek nadaje faks recznie?

: Co RZECZOWEGO
: mozna zarzucic MSExchange a scislej ograniczam sie tylko do obslugi faxa

Hm, tak na pierwszy raz, to troche mi brakowalo nagrania faksu do pliku
w jakims ogolnie przyjetym formacie graficznym..

J.