Re: Programy faxowe

Autor: A_Zet (adek_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 11:54:14 MET

Piotr Gutkiewicz <pgutkie_at_ippt.gov.pl> napisał(a) w artykule
<199702032335.AAA32071_at_reksio.ippt.gov.pl>...

> Radze sprobowac FAX Mail Network ver. 5.15 pod adresem:
> http://www.blkbox.com/~jonk (zbior fmn.zip ok. 763 kB).

Juz ktos pytal, co nalezy rozumiec pod okresleniem "dobry...".
Odpowiedzi rozpoczynajacego watek zdaje sie brak...
(tu pytanie off topic: czemu w Polsce tak latwo i bez
uzasadnienia obrzuca sie wszystko blotem?).
Ja odpowiem pod prad: uzywam i nie mam najmniejszych
zastrzezen do programu M$ Exchange, spelnia wszystkie
wymagania stawiane maszynie faksowej w trybie pracy recznej
jak i automatycznego odbioru. Jedyne co mu brak, to poczty
glosowej. Radze sobie w ten sposob, ze jesli to potrzebuje
wowczas uzywam BitWare w trybie voice/fax. Co RZECZOWEGO
mozna zarzucic MSExchange a scislej ograniczam sie tylko
do obslugi faxa w tym pytaniu (bo do e-maila uzywam IN$M ;-)

--
Pozdrawiam
Adek (Katowice adek_at_free.polbox.pl,