Re: Telepies i chamstwo [bylo:reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA]

Autor: Bogdan Morawski (morawski_at_ccs.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 14:08:15 MET

Witam!

Miroslaw Prywata wrote:
> Ostanio w cenatrali Warszawskiej (38- * - *) byla awaria z zwiazku z czym
> nie mialem telefonu przez ponad tydzien. W telepsie powiedzieli mi, ze
> awaria jest bardzo powazna i moze potrwac nawet miesiac
> Po tygodniu telefon ozyl. Zadzwonilem do telekomuny, azeby sie dowiedziec,
> czy na pewno zanotowali, ze przez tydzien nie bylo telefonu. Na co bardzo
> niezadowolona (musiala sprawdzic w papierkach) pani powiedziala, ze awarii
> nie bylo,

Mialem analogiczna sytuacje (Wroclaw, 36-*-*, pozar w bloku - spalily
sie kable do kilku klatek). Oczywiscie zglosilem gdzie trzeba
telefonicznie (tylko -niestety). Po wszystkim TPSA sie wyparlo jakoby
bylo jakies zgloszenie awarii i nie chce oddac pieniedzy za ten okres.
Pewnie jest tak przeswiadczone o jakosci swoich uslug, ze wg. nich moj
telefon caly czas dzialal na smrodzie po kablach.

> Ku przestrodze wszystkich: odkladajcie dobrze sluchawki swoich telefonow,
> bo nie znacie dnia ani godziny:

Raczej zglaszajcie fakt nieczynnosci telefonu na kazdy dzien osobnym
pismem (codzienie jedno), osobiscie w TPSA i koniecznie za
potwierdzeniem odbioru na kopii w/w pisma (z wypisaniem pelnych
personaliow osoby przyjmujacej zgloszenie).

Pozdrawiam Klientow Monopolu TPSA - Bogdan Morawski