Re: Czyszczenie glowicy myjka ulradzwiekowa

Autor: Marek Malinski (lemax_at_man.pulawy.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 11:48:18 MET

In article <01bc124c$bbc07ce0$8a89bdcc_at_default>, ababa_at_MCI2000.com
says...
> Patyk /plaski-taki od lodow tylko szeroki na 4-5 mm/, bawelniane
> plotno-wyprane wiele razy-idealne stare przescieradlo, spirytus dowolnego
> rodzju. Skutkuje "merdajac" od spodu bez rozbierania drukarki. Robie to od
> lat. Po zabiegu drukarka jak nowa. Przy okazji wyczysc co sie da na styku
> glowica podawanie papieru. Najwazniejsze czysc dokladnie filc do namaczania
> glowicy /to tam gdzie glowica parkuje po prawej stronie i tu tkwi wlasnie
> problem- tu zwykle gromadza sie klaki, ktore potem siedza na glowicy i daja
> efekt nieciaglego /horyzontalnie/ druku.

> [...]
Moze byc odpowiednio przyciety kawalek bawelnianego tipsa,
takie cos do demakijazu, nasaczyc bezwodnym alkoholem (spiryt),
podlozyc pod glowice i lekko docisnac na ok. 10 min.
Prawie zawesze pomaga, ew trzeba raz powtorzyc jak bardzo zaschlo.

Jak nie pomaga to glowice wyjac i w spirytus na dwa trzy dni (czasami
poruszac, postukac o szmatke itp).

Marek