Re: Encyklopedia Multimedialna i karta dźwiękowa GUS

Autor: Piotr Kwietko-Bębnowski (progres_at_home.botar.com.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 01:02:49 MET

Nie mialem okazji korzystac z tego programu ale sam mam Gravisa
i w95.No i prawde mowiac to nie ma sterownika do GUS-a pod
95 a ten co niby jest to badziewie i bajer.Duzo programow ma
u mnie problemy z dzwiekiem.A jesli ta encyklopedia wymaga
DirectX to zapomnij o dzwieku.Najlepiej zmien karte dzwiekowa
(sam sie do tego przymierzam) bo Microsoft na pewno z tym fantem
nic nie zrobi.

Piotr CZERPIŃSKI <czepi_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<199702032214.WAA04355_at_free.polbox.pl>...