Re: Dylemat ...

Autor: Piotr Kwietko-Bębnowski (progres_at_home.botar.com.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 01:14:57 MET

He,he..To pewne ze GUS bije AWE na glowe...ale:
nie wiem jak inne modele ale moj GUS (Classic) w w95 ma
niestety problemy,albo raczej wiele programow ma klopoty
z nim (multimedia ma si rozumiec).
Jesli wiec masz w95 i nie zamierzasz szalec z gierkami pod
DOS to lepiej kup AWE,bo:
1.nie ma sterownika dla GUS-a pod w95 (dla mojego przynajmniej)
a ten o ktorym mowia ze jest to prawdziwe badziewie ,
2.DirectX nie obsluguje GUS-a wiec gierki pod w95 pojda ci
bez dzwieku albo wcale nie pojda (chyba ze Microsoft cos z tym
zrobi w co szczerze watpie).
A jesli nie chcesz miec nic wspolnego z w95 to chlopie ---- GUS
RULEZZZZZZ!!!!!

Stefan Szeterlak <szeter_at_ibm.uci.agh.edu.pl> napisał(a) w artykule
<5d4mu5$f9j_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...