Re: Encyklopedia Multimedialna i karta dźwiękowa GUS

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 07:32:52 MET

Piotr Kwietko-Bębnowski <progres_at_home.botar.com.pl> napisał(a) w artykule
<01bc122e$b08c1fa0$986074c3_at_progres>...
> Nie mialem okazji korzystac z tego programu ale sam mam Gravisa
> i w95.No i prawde mowiac to nie ma sterownika do GUS-a pod
> 95 a ten co niby jest to badziewie i bajer.Duzo programow ma
> u mnie problemy z dzwiekiem.A jesli ta encyklopedia wymaga
> DirectX to zapomnij o dzwieku.Najlepiej zmien karte dzwiekowa
> (sam sie do tego przymierzam) bo Microsoft na pewno z tym fantem
> nic nie zrobi.

LUDZIE NIE ZMIENIAJCIE GUSa NA SB!!!!!!!!!!!

Poprostu dokupcie sobie jakiegos burka SB za 90 zl i wszystko chula, nawet
w W95 oczywiscie obsluga MIDI dalej znakomicie obsluguje GUS!! ;-)

A i w DOS mam multiconfig co uruchamia mi albo ESS albo GUS albo obie karty
na raz ;)

--
Robert Kowalski
robek_at_it.com.pl