Encyklopedia Multimedialna i karta dźwiękowa GUS

Autor: Piotr CZERPIŃSKI (czepi_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 20:15:03 MET

Cześć !!!

Wpadła mi w ręce do przetestowania Polska Encyklpedia Multimedialna, ale
niestety przy próbie instalacji na "twardzielu" otrzymuję informację o
niemożliwości odtwarzania dźwięku. Pracuję w "Windozie'95", a karta
dźwiękowa, którą dysponuję to Gravis UltraSound v. 1.10.
Czy ktoś może mi pomóc w prawidłowej konfiguracji ?!

Czepi

czepi_at_free.polbox.pl