Re: Odp: !!! Uwazajcie na firme Wyrzykowski P !!! (Trojmiasto) lub Optimusa

Autor: Jacek H. Herman (jacekh_at_gazeta.pl)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 21:17:58 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> [...]

tak sie sklada ze jestem fanem dyskow maxtora (ot, taka slabostka) i w
zwiazku z tym spedzilem kiedys pare godzin w serwisie Optimusa. Takze na
zapleczu. Kazdego, kto uwierzyl w calostronicowe reklamy firmy i
zachwycil wywiadami z Prezesem Kluska powinno sie posadzic w tym serwisie
i przytrzymac poki ma zamiar wydac chociaz zlotowke na sprzet O.
Nie bede opowiadal szczegolowo, i tak mi nikt nie uwierzy (z wyjatkiem
pracownikow ww. firmy). JA wyszedlem obronna reka(?) -po ostrej pyskowce
udalo mi sie nie zaplacic 85 zl za skasowanie wszystkich danych z
calkowicie sprawnego dysku. Inni mieli mniej szczescia. Ale co moze
zrobic wierzacy reklamom pt. Przecietny Uzytkownik?

                                                        jhh