Re: Co jest z HotMailem?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 21:12:14 MET

25 Jan 1997 17:12:48 +0100, Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) napisał(a):

>no wlasnie,
>i wcale nie jest to rzadkie.

Hotmail Improvement Initiatives

Underlying Changes In Progress

You may experience intermittent periods of slow or failed connections.
We are in the process of upgrading hardware and
software that, on occasion, may temporarily disrupt service to certain
groups of accounts. We aim to keep the disruptions to
a minimum and apologize for any inconvenience caused.

We appreciate your patience and continued support as we complete our
initiatives to make these significant improvements.
These changes will carry us far into the future and will allow us to
fully support our high growth rates.

>a od kiedy oni dzialaja?

Juz troche czasu.

>wiec nie narzekajcie na jakosc polbox'u

Dzisiaj chcialem zalozyc konto znajomemu. Wchodze na odpowiednia
strone, a tam napis "Usluga zamknieta do godz. 15.00 dnia
dzisiejszego". Akurat byla 14:45, wiec pomyslalem, ze moge poczekac
on-line i poprzegladac sobie siec. Po 20 minutach wchodze znowu, a
raczej usiluje wejsce, bo serwer milczy jak zaklety. Po kilku minutach
dobijania sie daje za wygrana. Przed chwila zagladnalem znowu "Usluga
zamknieta do dn. 31 stycznia". Ja tam nie narzekam (bo nie dla siebie
zakladalem konto), ale to lekko wkurzajace. Nie prosciej po prostu
kupic caly soft od Geocities?

>(a i jego uzytkownicy z czasem sie ucywilizuja)

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --