Re: Odp: !!! Uwazajcie na firme Wyrzykowski P !!! (Trojmiasto) lub Optimusa

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 21:03:17 MET

29 Jan 1997 10:03:45 GMT, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
napisał(a):

>uruchom na tym komputerze quake demo, lub pelna. wszystko jedno.
>jak sie nie wysypie z rejestrami po 15minutach gry, to komputer
>masz sprawny. to jest najszybszy test jaki widzialem :))))

A najszybszym testem na szlif procesora jest IndyCar SVGA. Kiedys
nagle gierka zaczela mi sie wieszac - poluzowal sie wentylatorek na
procku (goniona 75-tka). :)))

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --