Odp: !!! Uwazajcie na firme Wyrzykowski P !!! (Trojmiasto) lub Optimusa

Autor: Piotr CZERPIŃSKI (czepi_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 00:15:15 MET

> Wolalbys aby zabrali ci komputer na dwa dni i oddali i wtedy bez bolu
> zaplacilbys 25zl
> Facet ma racje , jak nie wiesz oco chodzi nie grzebie sie w komputerze,
> tylko kupuje w optimusie i masz spokoj
> --
Według mnie kupno czegokolwiek w "Optimusie" jest równoznaczne z "brakiem
problemów" i chęcią takowych posiadania. Najgorsze co może człowieka
spotkać to części lub komputer Optimusa. Obrabiam teraz takiego jednego,
który w żaden sposób nie chce pracować z "Windozą '95". Po "czystym"
zainstalowaniu, melduje problemy z rejestrem i trafia go "szlag". Dobry
sposób na odreagowanie oraz gdy masz za dużo czasu...

Czepi.

Polbox On-Line Service Internet Services Provider
+48 22 6656363 Web Pages Design
FREE EMAIL ACCOUNTS http://free.polbox.pl