Odp: Re: Zoltrix 33600

Autor: Piotr CZERPIŃSKI (czepi_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 00:07:16 MET

> instrukcji
>
> A w sklepie nie dali? Ja dostałem. Fakt, że cieniuchna, ale taka też była
> oryginale, to wziąłem sobie tylko oryginał :)

Ty to masz szczęście, bo ja mimo obietnicy (oferta firmy "Megabajt" w PC
World Komputer 12/96 str. 80) takowej nie otrzymałem. Może jest to i
rakieta, ale oprogramowanie dołączone na dyskietkach było "do bani", bo
właściwe sterowniki musiałem sobie załadować z serwera Cheyenne.

Czepi.
Polbox On-Line Service Internet Services Provider
+48 22 6656363 Web Pages Design
FREE EMAIL ACCOUNTS http://free.polbox.pl