Re: free.polbox

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 23:36:05 MET

Rafał Skarżyński <rover_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc0c41$12c773c0$LocalHost_at_default>...

> Jeszcze jeden co "poznal sile swoich pieniedzy" i mysli, ze jak placi to
> jest the best. Jako "biedny student" dorabiajacy w sklepie komputerowym
> mialem "przyjemnosc" instalowac komputery w domach ludzi z duza kasa.
> Czesc z nich byla OK, ale trafiali sie okropnie "madrzy" (jeden z nich
> zwracal się do swojej corki per curva). Ale nie generalizujmy, a temat
ten
> jest raczej socjologiczny.

1. Wykupilem konto u providera wcale nie dlatego, ze mam za duzo pieniedzy
albo dlatego, ze jestem lepszy, ale poniewaz pracuje dla pewnej firmy z
ktora kontaktuje sie emailem -- wychodzi mi taniej. Nie oznacza to, ze mam
duzo forsy, ale ze korzystanie z I-netu pozwala mi oszczedzic pieniadze.

2. Poniewaz place za konto, nie musze wylewac swoich zalow na liste
dyskusyjna, jak to ostatnio dzialo masowo, ale po prostu kontaktuje sie ze
swoim serwisem.

3. Tez jestem studentem ;-)

4. Zauwazylem, ze chyba masz jakies kompleksy.

[...]

--
Marcin Jedrysiak
jedrys_at_it.com.pl