Odp: Re: Drukarka OKI 4w

Autor: Piotr CZERPIŃSKI (czepi_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 00:00:21 MET

> Musze patrzec kiedy sie skonczy ale standardowo ustawiam
> opcje srednio gestego wydruku.

Oczywiście, opcja nr 2, ale proponuję również wykasować "fotografa".

> Jedno zdjecie 200x150 jpg probowalem drukowac "spod" PaintShopPro 3.0
> z opcja "powieksz do pelnej strony" i wtedy sie wprawdzie drukarka
> nie wysypala ale obraz wydrukowany byl nie do rozpoznania.
> Podejrzewam tu raczej PaintShopPro bo taki numer mi kiedys wycial
> na drukarce HP III

Proponuję Tobie spróbować tego co mi się przytrafiło, a mianowicie wydruków
prostych rysunków w Corel-u 3. Wtedy pojawiły się te piękne komunikaty wraz
z "makodziobami", mimo iż rysunków było niewiele.

> Podczas wydruku kilkudziesieciu kartek tekstu w ramach testowania
> tylko dwa razy dostalem zly wydruk lub komunikat o wolnej
> transmisji. a mam w domu tylko 486 DX 100MHz ale 16MB RAM

Ja miałem swego czasu w domu tylko 486 DX 66 MHz z 24 MB RAM i "łachudra"
nie chciała drukować.
Tak na marginesie mimo krytyki uważam, że jest to jedna z najbardziej
przyzwoitych (z tych małych) drukarek laserowych, ale uwagi krytyczne są
przecież dozwolone...

> Z dokladnoscia do 1 sek otrzymywalem ciagly wydruk 4 stron na minute
> przy wydrukach z Worda 2.0 srednio gestych tekstow (jakis podrecznik)

Masz szczęście... ?!

> Uwaga tu krytycznym momentem moze byc brakniecie miejsca na dysku
> do tworzenia obrazu dla GDI. Wiec w zaleznosci od ilosci
> wolnego miejsca radze sie ograniczac do druku w jednym ciagu
> tylu stron ile megabajtow mamy wolnych na twardym dysku.

Ja próbowałem natomiast wydrukować 25 stron (różnych) i mimo wolnych ponad
100 MB na "twardzielu" otrzymałem odpowiedź o braku wolnego miejsca.

> Z upierdliwych spraw wspomne o bledzie instalatora, ktory żąda
> dużo wolnego miejsca na dysku do instalacji mimo, ze potrzebuje
> znacznie mniej. Np majac 8MB wolnego miejsca nie chciala mi
> sie ta cholera zainstalowac. A potem tylko zabiera ponizej 1MB
>
> --
> Romek
> ------ PeCetologia jest nauką eksperymentalną ! ------
> """""""" a wszystkiemu WINne są komputery """""""""

Bez komentarza..., bo jest on zbyteczny. Oczywiście masz rację!!!

Piotr

czepi_at_free.polbox.pl

Polbox On-Line Service Internet Services Provider
+48 22 6656363 Web Pages Design
FREE EMAIL ACCOUNTS http://free.polbox.pl