Re: free.polbox

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 22:50:42 MET

24 Jan 1997 17:04:43 GMT, "Adam Giziewicz" <adamg_at_free.polbox.pl>
napisał(a):

>Zauważyłem że ludziem posiadający "normalne" konta u dostawców uważają
>użutkowników free.polbox jako drugą kategorię użytkowników
>grup.Wytłumaczcie mi dlaczego ?!!!(Nie widzę w niczym ich wyższości , a
>takie zachowanie świadczy o tym wręcz przeciwnie) Przcież większość z nich
>korzysta z internetu w pracy więc w zasadzie nie są to ich konta.

Ano m.in dlatego, że muszą czytać takie postingi jak Twój - nie
czepiam się treści, ale jeśli ktoś nie umie posługiwać się programem
pocztowym (mam na myśli stosowanie polskich znaków), to nie powinien z
niego korzystać!

Wyjątkowo piszę polskimi literami, żeby pokazać jak taki posting
powinien wyglądać. Jeżeli to nie pomoże - go
http://www.agh.edu.pl/ogonki lub mirror http://www.onet.pl/ogonki.

Teraz jasne?

A dlaczego free.polbox.pl jest traktowany tutaj litosciwie juz bylo
walkowane wiele razy (na pececie) - nie bede sie powtarzal, ale
polecam uwazne lekture innych listow.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --