Re: free.polbox

Autor: Rafał Skarżyński (rover_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 12:58:34 MET

Marcin Jedrysiak napisał:
> Po pierwsze, wykupilem prywatne konto, za ktore place z wlasnej kasy.
        Jeszcze jeden co "poznal sile swoich pieniedzy" i mysli, ze jak placi to
jest the best. Jako "biedny student" dorabiajacy w sklepie komputerowym
mialem "przyjemnosc" instalowac komputery w domach ludzi z duza kasa.
Czesc z nich byla OK, ale trafiali sie okropnie "madrzy" (jeden z nich
zwracal się do swojej corki per curva). Ale nie generalizujmy, a temat ten
jest raczej socjologiczny.
> Po drugie, coraz czesciej laduja mi sie postingi gosci z free.polbox.pl
> skladajace sie z tekstow "eee", "sprzedam cos", itp (nie wspominajac tych
> bardziej ordynarnych).
        OK Ale ile razy ladowalem wiadomosci w ktorych byl caly powtorzony list i
krotki dopisek w stylu "ja tez"?!
> Po trzecie, ci ludzie majac jakikolwiek problem ze swoim kontem nie
kontaktuje
> sie z web-adminem
[cut]
        Z tym musze sie zgodzic. Niestety kiedy ktos nie placi nie jest zwiazany
ze swoim adminem. Ale cuz - glupich nie sieja, sami sie rodza.
        A moze rozmowe na temat Polbox zostanie przeniesiona na cos z pl.soc. ?

--
Rafał Skarżyński
rover_at_free.polbox.pl