Re: Niedrogie monitory cyfrowe ?

Autor: Piotr Paczkowski (paka_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 09:27:51 MET

On Mon, 27 Jan 1997, Marek Sokol wrote:
> [...]

    Swego czasu na pececie bylo sporo pochlebnych opinii na temat
CTX 15", wiec gdy kumpel chcial wymienic 14" na 15" nie placac >1500zl
to mu doradzilem kupno wlasnie CTX-a. Poszedl do sklepu i kupil
takiego z podobno jakiejs nowej serii (bez multimediow, ale bylo
OSD, oddzielna regulowanie R-G-B ...). Przywiozl go do domu - niby
wszystko OK, ale po "zdjeciu" tapety w Windows okazalo sie, ze
sa takie smieszne ukosne paseczki ulozone promieniscie przy
krawedziach ekranu. Byly widoczne tylko w 640x480 i troche mniej
w 800x600. Gdy ekran nie byl w jednolitym kolorze nic nie bylo widac.
Kumpel zaniosl monitor do sklepu (na szczescie 50 metrow) i wzial
drugiego CTXa. Przychodzi do domu - te same paski. Oddal go, zabral
kase i pojechal szukac dalej w wiekszym miescie. Tym razem dokladnie
sprawdal obraz na miejscu. Co sie okazalo - WSZYSTKIE CTXy mialy
to sama wade (Bialystok), w siedmiu sklepach. Moze to tylko taka
trefna seria, moze problemy z nowym typem, cholera go wie. Ja juz
teraz jestem nieco uprzedzony. Tak czy owak radze zwracac baczna
uwage na tego CTXa i przy ewentualnym zakupie naprawde solidnie
go obejrzec.
|_| |_|_| |_|_| |_|_| ..... http://cksr.ac.bialystok.pl/~paka ...