Re: Niedrogie monitory cyfrowe ?

Autor: Marek Sokol (.msokol_at_free.polbox.com)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 13:33:42 MET

Wojciech Milc wrote:

> Osobisce uwazam, ze Goldstar jest OK, ale bardziej polecam
> ARX 15"/17", jak ktos ma kase, to wiadomo ten drugi: przy
> wersji z glosnikami czuje sie calkiem jak w kinie... maja
> bardzo dobra ostrosc.
> CTX nie polecam, bo ostatnio widzialem ze trzy, i sa jak cholera
> przebarwione na zielono (nie mam na mysli obudowy).

        Pojawily sie ostatnio monitiry Panasonic> Co o nich myslicie?
Sa jeszcze (dla wielu kultowe) monitory Sony. Moj znajomy kupil taka
pietnastke. Kupujac Sony mamy prawo oczekiwac, ze jest to monitor
perfekcyjny w kazdym z 15 cali. Niestety, kazdy z trzech monitorow Sony
(po kolei wymienianych) mial spore wady geometrii oraz ostrosci. Po
wymiane trzeciego monitora pojechalismy ze znajomym do Poznania do firmy
Sontronic (zainteresowanym dam adres i telefon - wtedy byl to JEDYNY
autoryzowany serwis monitoro Sony na Polske, teraz moze juz nie) gdzie
monitor zostal bardzo fachowo wyregulowany. Praktycznie wszystkie wziete
z polki mialy te same wady. Pokazano mi tam norme fabryczna
niedokladnosci geometrii --->>> wlos deba staje !!!

Pozdrowienia

                                        M.S.