Re: Niedrogie monitory cyfrowe ?

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 23:52:24 MET

Blazej Binienda B <BLAZEJB_at_omk.il.pw.edu.pl> napisał(a) w artykule
<5CBEDA117C2_at_omk.il.pw.edu.pl>...

> Czy moglbys napisac cos wiecej- slyszalem , ze Royale wyciagaja
> b. duze czestotliwosci odswierzania. Co nazywasz wyzszymi
> rozdzielczosciami?
> Co sie dzialo?
> Napisz , please
>
> Blazej

To co teraz napisze to tylko moje wrazenia subiektywne, wiec prosze sie
mnie nie czepiac :-) Odpalalem tego Royala 17'' w rozdzielczosci 1024x768
(na wiecej nie pozwalala mi moja S3 864) i obraz byl lekko nieostry, kolory
lekko sie zlewaly, szczegolnie w rogach ekranu. Nie jest to chyba wina
mojego peceta, poniewaz podlaczylem ten monitor rowniez do PowerMaka (z
karta video PCI) i rezultat byl podobny.
Nie wiem, czy monitory Royal maja cos wspolnego z telewizorami Royal (jak
wiadomo nieszczegolnej jakosci). Jezeli tak, to tym bardziej odradzam wybor
tej firmy. Juz lepiej poszukac uzywanego monitora lepszej firmy za podobne
pieniadze (ja swojego Philipsa 15'' kupilem za 10 baniek).

Pozdrawiam,

--
Marcin Jedrysiak
jedrys_at_it.com.pl