Re: Drukarka OKI 4w

Autor: Grzegorz Stadnik (gst_at_tl.krakow.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 10:03:13 MET

On Tue, 28 Jan 1997, Adam Maruszak wrote:

> Zamierzam kupic drukarke i sie waham nad wyborem.
> Czy lepiej kupic jakas atramentowa HP czy laserowa OKI 4w.
Wg mnie jesli drukujesz przewaznie spod Windowsa i tylko czarno na bialym
to lepsza bedzie OKI.
> Bede wdzieczny za kilka opisow OKI bo ogolnie orientuje sie jak wyglada
> sytuacja HP.
Jest to drukarka GDI, o czym byla mowa w poprzednich listach na lamach
peceta. Z informacji zamieszczonej na ulotce:
Rozdzielczosc 600 dpi
Szybkosc druku ok. 4str/min
Toner starcza na ok. 1500 str.
Beben wymieniany osobno po ok. 8-10 wymianach tonera
> Na ile stron tekstowych z Worda wystarcza cartridge z HP?
Tutaj nie jestem zorientowany, niech sie inni wypowiedza.
> Po ilu stronach toner OKI wymaga wymiany.
Ok. 1500, ale jest to zalezne od rodzaju wydrukow.

> dzieki
Alez prosze bardzo...

Grzegorz Stadnik
gstadnik_at_tl.krakow.pl