Re: Dzi ki, Gates)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 00:38:09 MET

On Mon, 27 Jan 1997 22:42:40 +0100 (CET), Grzegorz Szyszlo wrote:

>Ja bym raczej spytal, co za idiota zatwierdzil projekt, ze obszary specjalne
>byly powyzej 640KB RAM a nie ponizej, jak to bylo np. w ZX Spectrum.

to tez nie musialoby byc krytyczne, gdyby te obszary nie byly
przydzielona na sztywno. Przeciez mozna bylo spokojnie mapowac BIOSy
urzadzen i okna w pamieci RAM (np dla video) zawsze na koniec aktualnie
dostepnej pamieci. (tak bylo z kolei w CP/M'ie, gdzie przeciez relokacja
w czasie ladowania byla trudniejsza, gdyz 8080 nie mial rejestrow
segmentowychj :-)

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi