Re: Dzi ki, Gates)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 00:07:11 MET

On Mon, 27 Jan 1997 16:51:11 +0100 (CET), Jarek Lis wrote:

>In pl.comp.pecet Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote:
>: Jacku, to zdanie pachnie mi 'spiskowa teoria dziejow'.
>: IMHO przyczyna byl najzwyklejszy w swiecie brak wyobrazni.
>: Po prostu w momencie konstruowania pierwszego 'peceta'
>: przestrzen adresowa 640kB wydawala sie wrecz gigantyczna,
>
>Raczej bym powiedzial, ze jak sie wybiera 8088, z przestrzenia ograniczona
>do 1MB, to 640KB faktycznie bylo dobrym wyborem. Tylko co za idiota
>zatwierdzil projekt z takim procesorem....

O to akurat mam najmniej pretensji do IBM
      (o co mam, tzn. o wadach architektury IBM PC juz zesmy
       dyskutowali kilka miesiecy temu)
bowiem oryginalny IBM PC wychodzil z 64kB zainstalowanej pamieci
wiec zrobienie zapasu o RZAD WIELKOSCI to dobra inzynierska
praktyka.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi