Re: Warez

Autor: Maciej Eckstein (sherlock_at_it.com.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 00:34:28 MET

R. S. wrote:

> Jesli chodzi o jakosc, nie wypowiadam sie - chodzi mi o ROZMIAR.
> Sciagniecie do domu 60MB placac za telefon to lekka rozrzutnosc. Nie
> wiem czy wychodzi to taniej niz plyta, ale plyte po kupieniu MASZ, a po
> sciagnieciu owych 60 MB nie wsadzisz ich do CDplayera, chyba ze wydasz
> kolejne 25-35 zl na CD-R. Wspolczuje szczerze, wole zarobic na oryginal,
> albo poszukac u ruskich (maja piraty po jakies 15 zl).

to nie jest tak. godzina dzwieku przy kopresji 128 kbps ma
jakies 12kB x 3600 czyli 43 MB jak juz roz to sciagniesz to masz to
wdomu i morzesz sobie sluchac ile ci sie podoba, a jakosc jest bez
zarzutu.

co dokosztow to 43 mb to jest jakies 4 godziny po 3.4 pln + Vat wiec
nieporownywalnie taniej niz plytka za 50 pln

dopuki nie urzywasz discmana to jest wszystko jedno czy by posluchac
muzyki wlaczysz blaszaka czy wieze, nie?

pozdr Sherlock