Re: KTO KASUJE WIADOMOSCI ???

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 22:31:16 MET

"THE BIG" <filonekx_at_free.polbox.pl> wrote:

>Czy ktos bardziej kompetentny ode mnie ( jestem jeszcze troche zielony
>jesli chodzi o grupy dyskusyjne ) moglby mi wyjasnic jak to sie dzieje , ze
>wiadomosc wyslana na liste pojawia sie na niej na okolo 5 godzin , potem
>jest na liscie , ale jest juz skreslona ( pojawia sie komunikat :
>"zaznaczona wiadomosc nie jest juz dostepna na serwerze" - czy jakos tak ,
>cytat z pamieci ) a potem wogole znika !
>O co tu chodzi ? Kto moze skasowac wiadomosc z listy i jakim prawem !
>Prosze o pomoc w tej sprawie , bo zaczyna to byc juz lekko wkurzajace !
> [...]

Chodzi o to, ze z free.polbox plynie mnostwo smiecia. ludzie nie szanuja
tego co dostali za darmo, i o co nawet nie musieli sie starac.
zalewaja newsy roznymi bzdurami. przykro mi ze znalazles sie wsrod
takiego towarzystwa :(

ps: ja w kasowaniu postingow z polboxu palcow nie maczam, zreszta
    nie mam takich mozliwosci. szkoda ze jest kasowane wszystko jak leci,
    a nie tylko ci co mieszaja.