Re: Ceny gieldowe.

Autor: Robert Terpiński (terpa_at_it.com.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 22:35:41 MET

Andrzej <awa_at_imio.pw.edu.pl> wrote in article
<32ECA1F0.7F80_at_imio.pw.edu.pl>...
| Witam,
| W niedziele na gieldzie kupilem sobie SIMM'a 16MB nie EDO za
215 zl.
((((((((((ciach))))))))))))
| troch pieniedzy, tracac kupe czasu na znalezienie najtanszej
oferty
| ( srednio za 16MB nie EDO liczyli sobie 230-240 zl) jeszcze
| przeplacilem.
|
| Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
| Jeleń.

Ja kupiłem kartę Expert Color z chipem S3 Virge a dostałem do
niej driver'y do karty z chipem S3 Trio64V+. Frajer byłem że
tego nie sprawdziłem, całe szczęście że mogłem je sciagnac z
INetu.
Co do pamieci i procesorow to niestey gielda przestala byc
dobrym miejscem do zakupow. Zbyt duza szansa do bycia wrobionym
w g**.
Widzialem gostka ktory sprzedawal Caviary po okazyjnej cenie. Po
spytaniu sie o gwarancje (dysk wygladal na uzywany) stwierdzil
ze on tu zawsze stoi i jak nie bedzie dzialac to zawsze mozna u
niego wymienic. Nie musze chyba nadmieniac ze za tydzien go nie
widzialem.
Pozdrowienia.

--
---   Robert Terpinski - mailto:terpa_at_it.com.pl    --
---cegla wazy kilo i pol cegly; to ile wazy cegla?--