KTO KASUJE WIADOMOSCI ???

Autor: THE BIG (filonekx_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 19:27:38 MET

Czy ktos bardziej kompetentny ode mnie ( jestem jeszcze troche zielony
jesli chodzi o grupy dyskusyjne ) moglby mi wyjasnic jak to sie dzieje , ze
wiadomosc wyslana na liste pojawia sie na niej na okolo 5 godzin , potem
jest na liscie , ale jest juz skreslona ( pojawia sie komunikat :
"zaznaczona wiadomosc nie jest juz dostepna na serwerze" - czy jakos tak ,
cytat z pamieci ) a potem wogole znika !
O co tu chodzi ? Kto moze skasowac wiadomosc z listy i jakim prawem !
Prosze o pomoc w tej sprawie , bo zaczyna to byc juz lekko wkurzajace !
Z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich !

THE BIG - filonekx_at_free.polbox.pl