Ceny gieldowe.

Autor: Andrzej (awa_at_imio.pw.edu.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 13:39:16 MET

Witam,
W niedziele na gieldzie kupilem sobie SIMM'a 16MB nie EDO za 215 zl.
Okazalo sie jednak, ze moja plyta sie z nim gryzie wiec udalem sie pod
adres wskazany na nalepce. Tam poinformowano mnie, ze zwrot pieniedzy
nie wchodzi w gre
bo kupilem pamiec od posrednika mozliwa jest tylko wymiana na inna ( co
prawda
za kilka dni ala mnie to zadowala).
Zdenerwowalo mnie jednak co innego, okazalo sie ze ta pamiec w firmie
kosztuje w detalu 200 zl, a w hurcie 185 zl, czyli jadac na gielde by
zaoszczedzic
troch pieniedzy, tracac kupe czasu na znalezienie najtanszej oferty
( srednio za 16MB nie EDO liczyli sobie 230-240 zl) jeszcze
przeplacilem.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
Jeleń.