Re: Kart Voodoo

Autor: Marek Sokol (.msokol_at_free.polbox.com)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 10:42:26 MET

Maciej Eckstein wrote:

> To najszybsza karta przyspieszajaca 3D dostepnam teraz na rynku:
> - Diamond monster3d 299 usd
>
> to sa ceny z usa w polsce kart nikt jeszcze nie sprowadzil ale i tak
> beda powyzej 1000 usd wiec malo kto je kupi szczegulnie ze sa to karty
> ktore nie maja wlasnej vgi i pracuja razem z obecnie istniejaca w
> systemi karta graficzna.

Dlaczego sadzisz ze powyzej 1000 USD ???? Ta cena jest wrecz koszmarna.
Chyba sobie sciagne taka z USA. Jesli u nas bedzie kosztowala 1000
zielonych to ...
BTW - zerknijcie sobie na strone http://www.3dfx.com - mozna tam
obejrzec obrazki z kilku przyjemnych gierek pracujacych pod VooDoo. Poza
tym ostatnio Diamond wypuscil nowa karte 3D o nazwie
FireGL 3000. Mam przyjemnosc posiadac ja w swoim komputerze i wlasnie
zaczynam testy ... Prawdopodobnie bedzie ona troche malo kompatybilna z
czymkolwiek, i wlasnie dlatego pewno zostane przy swojej starej grafie
(S3 968) - dodam tylko 3D Monstera.

Pozdrowienia

                        M.Sokol