Re: Kart Voodoo

Autor: Alek Rachwald (merlin_at_las.ibl.bialowieza.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 12:17:13 MET

On Mon, 27 Jan 1997, Marek Sokol wrote:
> tym ostatnio Diamond wypuscil nowa karte 3D o nazwie
> FireGL 3000. Mam przyjemnosc posiadac ja w swoim komputerze i wlasnie
> zaczynam testy ... Prawdopodobnie bedzie ona troche malo kompatybilna z
> czymkolwiek, i wlasnie dlatego pewno zostane przy swojej starej grafie
> (S3 968) - dodam tylko 3D Monstera.

Ta karta byla testowana w Chipie albo PC WK w zeszlym roku, obok innych
kart 3D, rowniez z procesorem Glint 3000. Otrzymala stosunkowo niskie
noty, i zostala okreslona jako niedopracowana. Informacja mowila, ze jest
to karta SPEA kupiona i przerobiona pod Glint przez Diamonda, i poki co
jeszcze nie wszystko jest dograne. Moze juz dograli?

pozdr.
merle