Re: Kart Voodoo

Autor: Maciej Eckstein (sherlock_at_it.com.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 19:57:36 MET

To najszybsza karta przyspieszajaca 3D dostepnam teraz na rynku:
- Diamond monster3d 299 usd
- Orchid Farenheit 239 usd
to sa ceny z usa w polsce kart nikt jeszcze nie sprowadzil ale i tak
beda powyzej 1000 usd wiec malo kto je kupi szczegulnie ze sa to karty
ktore nie maja wlasnej vgi i pracuja razem z obecnie istniejaca w
systemi karta graficzna.
poza tym wszyscy uwazaja ze jest to karta o najwiekszych mozliwosciach.